Geurmarketing

De reuk is de meest emotionele van alle zintuigen.De impact van een geur is immers veel directer en emotioneler dan visuele prikkels. Studies liegen er niet om: geurmarketing is de ultieme verborgen verleider.

In deze fascinerende lezing ontdekt u de geheimen van geurmarketing. Hoe bedrijven deze techniek succesvol inzetten voor opportuniteiten en een grotere klantenbinding. U krijgt bovendien antwoord op vragen zoals: Waarom vesterkt Kinepolis de popcorngeur in zijn bioscoopzalen? Welke geur geeft je meer zin om op reis te gaan, de geur van ananas of van kokos? Wat is de meest populaire geur wereldwijd?

U krijgt inzicht in concret cases hoe reisbureaus zoals Club Med meer omzet halen met via het verspreiden van zomerse geuren, hoe casino’s in Las Vegas geuren als pompelmoes of vanille verspreiden om de spelers langer aan de jackpot te houden en hoe het lingeriemerk Hünkemoller er in slaagde vrouwen 6 procent meer lingerie te verkopen door enkel een subtiele chocoladegeur te verspreiden in de winkel. 

Na deze boeiende lezing heeft de wereld van geurmarketing voor u geen geheimen meer.

 

Wij zoeken en vinden de gepaste spreker voor u.

Contacteer ons voor een vrijblijvende aanvraag!

 

topspreker.be biedt een ruime keuze sprekers en heeft steeds de geknipte ambassadrice of ambassadeur om uw boodschap over te brengen. De juiste persoon op de juiste plaats: dat is onze missie. Niets is onmogelijk voor ons:
no misson impossible.

> Contacteer ons

• Bekende gezichten voor grote publieksevenementen
• Presentatoren met een specifieke expertise voor uw evenementen
• Jonge talenten voor promotieacties of lagere budgetten

topspreker.be biedt u de garantie op een evenement dat uw gasten zich nog lang zullen herinneren.